Home » Klantenservice

Klantenservice


Heb je vragen ?
Mail ons:

  • contact@letsrebel.be

Product is niet op voorraad.

Als een artikel niet op voorraad is en je wilt dit artikel toch graag bestellen stuur dan een mail naar contact@letsrebel.be. Dan kunnen we kijken of het artikel bij te bestellen is.

Hoe kan ik betalen? 

  • Ideal
  • Bankcontact
  • Creditcard

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland / Belgie / Duitsland
- Pakket                         € 4.95              met track en trace

 

Buiten EU:

Mocht het land van bestemming er niet tussen staan stuur dan een mail naar contact@letsrebel.be en we zullen het voor je toevoegen. 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Na ontvangst van je betaling zullen we je bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen versturen. Op maat gemaakte producten zoals pet met naam sturen wij na 4-5 dagen.
Indien mogelijk ontvang je per mail een track & trace code. Dan kun je zelf het pakket volgen.

Kan ik mijn bestelling ruilen of terug sturen?
Ruilen of retour sturen mag. Je hebt het recht om het artikel binnen 14 dagen terug te sturen of te ruilen.

Stuur een mail naar contact@letsrebel.be en geef aan of je terug wilt sturen of ruilen. Als je wilt ruilen zullen we het artikel van de keuze, indien op voorraad voor je reserveren.
Artikelen kunnen alleen terug gestuurd worden als alle kaartjes nog aangehecht zijn, de artikelen ongedragen en onbeschadigd zijn en in de originele verpakking indien aanwezig. 

Retouren:
Indien je je bestelling terug wil sturen kan dit naar het volgende retouradres:

Let’s Rebel - RETOUREN
Oude Schans 4

2627 Schelle 

België


Let op: Verzendkosten voor retouren zijn voor eigen rekening

Na het ontvangst van je retour storten wij het geld binnen 14 dagen terug op je rekening.

Ruilen: 
Wil je graag je artikel ruilen stuur dan een mail naar: contact@letsrebel.be

 

geef in je mail duidelijk aan welk artikel je hebt besteld en waar je het voor wilt ruilen.

Als het artikel van je keuze op voorraad is zullen we deze voor je reserveren. Mocht het artikel niet meer op voorraad zijn dan zullen wij proberen bij te bestellen en anders krijg je alsnog je geld terug. 

Let op: Je dient de verzendkosten zelf te betalen. We zullen het geruilde artikel kosteloos naar je toe sturen.